Brevkniv i sølv
Brevkniv i sterling sølv og håndlavet i Danmark. Designet af Kay Bojesen og er 20,8 cm lang.
Pris på forespørgsel.
Brevkniv i sølv
Kay Bojesens originale Grand Prix bestik blev oprindelig skabt i sølv. I 1938 blev det præsenteret for første gang på Kunst- og Industrimuseet (det nuværende Designmuseum Danmark). Kay Bojesen ønskede at skabe det perfekte bestik, der skulle være både smukt og funktionelt, og som ikke stjal opmærksomheden fra maden på bordet.
Kay Bojesens brevkniv er perfekt til skrivebordet, hjemmekontoret eller som en gennemtænkt gave til den, der sætter pris på de små detaljer i hverdagen.
